Legende cu bratari siliconice

Bratari-siliconiceFaptul ca firma noastra, MiCO Promotion se ocupa cu producerea de materiale promotionale, inclusiv bratari siliconice nu inseamna ca nu cunoastem istoria ce sta in spatele acestor bratari siliconice. Atat de populare la ora actuala, de multe ori purtate ca accesoriu de moda de catre tineri, aceste bratari, au in spatele lor o istorie plina de campanii umanitare si… chiar legende urbane ce vorbesc despre jocuri si obiceiuri ale tinerilor din anii 2003.

Inceputurile acestor bratari siliconice

In zona vestica civilizata, sa spunem, inca inainte de anii ’80. Perioada in care, aceste bratari siliconice au devenit populare si in restul lumii. Initial, inca din perioada anilor ’60, acestea erau utilizate in maternitati pentru a face legatura dintre mama si copilul ce era tinut in sectia post-natala. Datorita posibilitatilor prin care aceste bratari siliconice puteau fi personalizate, ele au devenit imediat un mod de propaganda politica, mai intai, ca apoi sa devina un excelent mod de a sustine diferite cauze umanitare. Texte simple, precum “Peace” (Pace), sau celebrul slogan Hippie “Make Love not War” au fost  printre primele mesaje ce au fost inscriptionate pe bratari siliconice.

Dupa anii ’80 acestea au devenit populare si in zonele estice, Europene, dar nu numai. Acestea erau utilizate si in scopul identificarii copiilor nou-nascuti si al mamelor, dar si in scopuri estetice, tinerii din acele perioade , ca si acum,  le asortau cu tinuta pe care o purtau pentru a da mai multa culoare aspectului lor.

Legenda umanitara cu bratari siliconice

Cel mai bine cunoscut slogan intiparit pe bratari siliconice este “Live Strog” *(Traieste puternic). Slogan ce a fost creat de catre ciclistul american Lance Armstrong pentru a ridica atentia publicului asupra bolnavilor de cancer. Acesta vorbea in anul 2004 presei internationale despre stilul de viata extrem de greu al celor ce sufera de aceasta boala, incercand sa sensibilizeze oamenii asupra acestui aspect. Din 2004 pana in prezent in lume s-au vandut in scop caritabil milioane de astfel de bratari siliconice de culoare galbena ce poarta acest mesaj. Pretul unei astfel de bratari fiind de ordinul a catorva euro.

O alta legenda, de data asta una urbana, implica aceste bratari siliconice si tinerii. Populara in SUA, era o traditie prin care tinerii purtau aceste bratari, aratand faptul ca sunt dispusi sa recurga la anumite gesturi cu conotatie intima cu oricine care le tragea de pe incheietura mainii. Acest obicei a generat o disputa la nivel global asupra moralitatii acestui obicei dar si a directiei in care tinerii impingeau acest gest. In cursul anilor ce au urmat, acest obicei a disparut, insa datorita acestei legende, bratarile siliconice au castigat o uriasa popularitate printre tineri.

Iata, asadar, doar cateva detalii interesante despre aceste bratari siliconice si drumul lor de la scopul medical pana la accesorii de moda. Totodata, acestea sunt folosite si in scop publicitar pentru a face cunoscut un brand sau numele unui produs.

In Romania, firma noastra, MiCO Promotion ofera aceste bratari siliconice in toate culorile posibile, avand posibilitatea de a le personaliza in orice mod doreste clientul nostru. Trebuie doar sa aveti imaginatie, chiar si in cazul contrar, echipa noastra poate sa va ofere inspiratie si sfaturi in acest sens.

Leave a Reply