Gama larga de motofierastraie prestate nevoilor dumneavoastra

motofierastraie

Daca ati incercat vreodata sa taiati un copac – chiar si unul mic – veti intelege de ce, pentru taietorii de lemne, druja moderna reprezinta cea mai mare binecuvantare de pana acum. In prezent exista peste 200 000 de tipuri de motoferastraie, variind de la cele mai mici modele pana la cele mai impresionante. Modelul tipic de motoferastrau are un singur cilindru, racire pe aer, motor in doi timp. Un mix de ulei si gaz serveste atat ca lubrificant, cat si combustibil.

In calitatea sa de utilaj, motoferastraul este destinat mai multor tipuri de utilizatori, de la fermieri, constructori si pana la silvicultori. Motoferastraul modern al zilelor noastre deserveste atat taierii copacului/lemnului, cat si prelucrarii si finisarii acestuia din urma, cu un efort minim si rezultate grozave. Astazi, ne bucuram de o larga varietate de modele de motoferastraie, pe care le putem achizitiona online, prin comenzi telefonice sau via e-mail, la preturi second-hand.

Tipuri si preturi variate de motoferastraie

Pentru inlesnirea transportului, drujbele sunt prevazute si cu accesorii de tip geanta (pret aproximativ second hand de 59 de lei). Pretul motoferastraielor variaza de la 360 lei (cea mai ieftina), la 3 099 lei. In functie de aceste preturi, drujbele pot avea greutatea cuprinsa intre ~5 kg si 6,4 kg, pot avea reglare automata, pompa de ulei, preturi specific Programului RABLA, unele venind la pachet cu uleiul de lant oferit gratis, iar in cazul celor mai scumpe motoferastraie, lungimea acestora de taiere ajunge pana la 50 de centimetri, avand o cilindree de ~64 cmc. Majoritatea drujbelor oferite spre vanzare second hand in mediul virtual, apartin brandului STIHL, Alpina, Apollo si MAKITA.

Specificatii si detalii motoferastraie

Se considera ca motoferastraul destinat folosirii unui singur om a contribuit la cresterea semnificativa a productivitatii la exploatarea lemnului, cunoscut ca fiind cel mai bun combustibil si material in constructii. In Romania, la mijloc de secol XX, erau necesare exploatarile forestiere, astfel incat a fost introdus in fabricatia de serie, motoferastraul romanesc, fabricat la Brasov si care, cativa ani mai tarziu, incepuse a exporta aceasta unealta si spre alte tari, in cantitati mari.

Motoferastraul, sau “ferastraul cu lant” si-a gasit utilitate in silvicultura, gospodarie si constructii, iar cel mai cunoscut tip de motoferastrau este cel pe benzina, popular cunoscut drept “drujba” (sau masina de ‘doborat’). Exceptant benzina, ferastraul mai poate fi antrenat de un motor electric, hidraulic sau pneumatic.

Tipuri de motoferastraie

Desigur, termenul de ‘motoferastrau’  nu isi limiteaza sensul doar la ‘drujba’, ci encapsuleaza mai multe tipuri de unelte, cum ar fi: motoferastraie oferite de catre www.agromoto.ro usoare (pentru constructii si horticultura), semiprofesionale (pentru taierea lemnului) si profesionale (taiere si doborare copaci), toate acestea fiind prevazute cu o gama larga de tipuri de sina, lant, sisteme de ungere lant, cilindru cu 2, respectiv 4 cai de transfer compresie, iar ca accesorii, exceptand gentile speciale de transportat utilajul, putem alege dintr-o paleta variata de pile si dizpozitive (ascutire, nituire si denituire).

Leave a Reply