De la concepte, la flyere Calarasi

flyere Calarasi

Se spune ca cea mai eficienta metoda de marketing este cea prin oferirea de flyere, aceasta metoda directa este folosita atat de catre firmele mici, dar si de catre companii mari cum sunt cele de telefonie mobila (acestea sunt si cele care ofera cele mai multe) dar si restaurante, institutii si nu numai. Suntem Grafopress, producator de flyere Calarasi dar si de alte produse tipografice, cum ar fi cataloage, reviste, carti si nu numai. Despre marketingul direct, sau 1on1 asa cum il denumesc expertii din strainatate vom discuta in cele ce urmeaza, in intentia de a parcurge cateva elemente esentiale.

Marketing, ideologii, tipuri dar si promovarea cu flyere Calarasi

In primul rand, ca si producator de flyere Calarasi putem spune un singur lucru: gusturile nu se discuta. Acum ca am creat premisa principala, putem merge la drum. Pentru inceput un flyer are doua roluri esentiale si in ordinea urmatoare, de a atrage si de a informa. Pare si suna la fel de simplu, insa in realitate, chiar si managerii de marketing ale unor mari firme dau gres in unul sau ambele aspecte.

In calitatea noastra de producator de flyere Calarasi am intalnit comenzi care respectau pe deplin aceste doua principii dar si care mergeau chiar mai departe, intr-o miscare oarecum destul de indrazneata dar foarte interesanta.

Spuneam ca un flyer trebuie sa atraga, ei bine, acest lucru este uneori greu de obtinut, mai ales daca vorbim de creativitate la un potential mai slab. Multe firme aplica diferite concepte de design pentru flyere, insa putine ajung sa atinga acel prag de curiozitate al receptorului (celui caruia i se ofera un flyer) in care acesta va avea intentia de a parcurge si informatia. Un producator de flyere Calarasi trebuie sa detina o echipa puternica de design deoarece, asa cum bine stim, imaginea este cea care vinde, apoi vine si informatia.

Vreti flyere Calarasi serioase si fara mesaje lipsite de sens?

Multe firme prefera sa apeleze la sex-appeal pentru a castiga atentia receptorului. Nu spunem ca aceasta metoda este corecta sau gresita, insa cu siguranta exista si alte tipuri de tehnici pentru a atrage privirile. Spre exemplu, sa luam cazul unei firme de service IT. Cu siguranta ati vazut flyere in care o fata foarte frumoasa sta langa un PC, insa de prea putine ori, ati vazut o reclama simpla, care sa mizeze pe profesionalism pur, nu pe fete frumoase. Oricum, esenta unui marketing de valoare sta in seriozitatea abordarii domeniului de activitate. Insa, asa cum este si normal, pe langa aceste aspecte ale conceptului, exista si partea punerii in practica. Mai exact este vorba despre calitatea printului si modul in care influenteaza impactul. Insa, despre asta promitem sa discutam intr-un viitor articol.

Noi ca si producator de flyere Calarasi detinem o echipa profesionista de experti care pot crea de la zero un concept grafic, dar de asemenea, pot pune in practica viziunea dumneavoastra asupra unei grafici sau a unui proiect. Pentru detalii, va asteptam pe siteul nostru, www.grafopress.ro locul de unde puteti si sa solicitati o oferta personalizata. Va asteptam!

Leave a Reply